Alarm.
Alarmsentral Brann Innlandet tilbyr å motta automatiske brannalarmer og heisalarmer på vegne av samarbeidskommunene i Innlandet. Vi mottar kun slike alarmer fra deltakerkommunene, offentlige bygg og private næringseiendommer (bedrifter, sameie og borettslag).
Det lokale brannvesenet/kommunen er avtalepart, signerer avtalen og fakturerer abonnenten. Alarmsentral Brann Innlandet administrerer tjenesten. Dette omfatter oppdatering av opplysninger, utarbeidelse av kontrakt og faktureringsgrunnlag for brannvesenet/kommunen, oppfølgning av abonnent, og faktureringsgrunnlag ved unødige alarmer/utrykninger.
ALARMBESTILLING
Kontaktinformasjon
Ved spørsmål kan du ta kontakt med oss på:
- E-post: alarm@110-innlandet.no
- Servicetelefon alarmavdelingen: 468 21 415
- Telefon Sissel S. Andreassen, seksjonsleder alarm: 415 23 172
Åpningstider: Hverdager kl 08.00 – 15.00
Test og service på alarmanlegg meldes på telefon 611 48 000
(Betjent 24/7)